V každém soustu spousta čokolády, co víc si přát. Navíc i s ovesnými vločkami a o to je to mlsání lepší. Zemanka peče poctivé bio sušenky bez konzervantů, barviv a umělých aromat vhodné i pro děti, vegany a alergiky. Produkty vznikají z českých surovin v duchu udržitelnosti s důrazem na ekologii, recyklovatelné obaly a obnovitelné zdroje. Více
- kvalitní suroviny
- skvělá chuť
- bez palmového oleje
- 100% přírodní a bio složení
- česká výroba
Obsah: 100g
Složení: Bio pšeničná mouka hladká, bio třtinový cukr, bio rostlinný tuk (bio slunečnicový olej s vysokým obsahem kyseliny olejové, bio rostlinný tuk Shea, voda), bio hořká čokoláda 8,8 % (kakaová hmota, třtinový cukr, kakaové máslo – obsah kakaové složky v čokoládě nejméně 60 %, vanilkový extrakt), bio pšeničná mouka celozrnná, bio vločky (ovesné a pšeničné) 11 %, mořská jedlá sůl. Neobsahuje žádné kypřící látky. Může obsahovat stopy vajec, mléčných výrobků (včetně laktózy) a skořápkových plodů (lískové a vlašské ořechy).
| Výživové údaje na | 100 g |
|---|---|
| Energetická hodnota | 1946 KJ /467 kcal |
| Tuky | 22 g |
| - z toho nasycené mastné kyseliny | 7,5 g |
| Sacharidy | 58 g |
| - z toho cukry | 25 g |
| Bílkoviny | 7,4 g |
| Sůl | 0,10 g |
Zemanka
Značka Zemanka vznikla v roce 2006 z nadšení pro poctivé pečení a zdravé stravování. Její zakladatelka, profesionální cukrářka, začínala spolu se svou dcerou s vizí péct ty nejlepší sušenky z kvalitních bio surovin a bez zbytečné chemie. Dnes má Zemanka vlastní pekárnu, prodejnu a tým více než třiceti lidí. Její produkty jsou dostupné nejen v České republice, ale i v zahraničí a cílí na všechny, kdo hledají čistou chuť bez konzervantů, barviv a umělých aromat – od dětí a veganů až po lidi s potravinovými alergiemi.
Od počátku klade Zemanka důraz na udržitelnost a ohleduplnost k přírodě. Suroviny získává od českých dodavatelů a ekologických farem, balí produkty do recyklovatelných obalů a spolupracuje s bezobalovými obchody. Využívá obnovitelné zdroje energie, principy cirkulární ekonomiky a šetrnou dopravu. Ekologický přístup není pro tuto značku jen trendem, ale neoddělitelnou součástí její identity.

