Zaregistrujte se a využívejte náš Věrnostní program, díky kterému můžete ušetřit na každém Vašem nákupu. Více informací naleznete zde.

Zemanka Bezlepkové Pohankovo-datlové bio sušenky, 100g


Cena
59 Kč
590 Kč/kg

Výrobce
Zemanka

Kód produktu
99014

Balení
0.1 kg

Skladem
ks

I bez lepku se dá skvěle mlsat a tyto sušenky vás o tom přesvědčí dvojnásob. Zemanka peče poctivé bio sušenky bez konzervantů, barviv a umělých aromat vhodné i pro děti, vegany a alergiky. Produkty vznikají z českých surovin v duchu udržitelnosti s důrazem na ekologii, recyklovatelné obaly a obnovitelné zdroje. Více

  • kvalitní suroviny
  • skvělá chuť
  • bez palmového oleje
  • 100% přírodní a bio složení
  • česká výroba

Obsah: 100g

Složení: Bio pohanková mouka 43 %, bio datlový sirup 19 % (bio sušené datle 75 %, pitná voda), bio rostlinný tuk (bio slunečnicový olej s vysokým obsahem kyseliny olejové, bio rostlinný tuk Shea, voda), bio kukuřičná mouka, bio vejce, bio rýžový sirup, bio skořice mletá, bio citrónový olej. Neobsahuje žádné kypřící látky. Může obsahovat stopy mléčných výrobků (včetně laktózy) a ořechů (lískové a vlašské ořechy).

Výživové údaje na 100 g
Energetická hodnota  1721 KJ /413 kcal
Tuky 17 g
- z toho nasycené mastné kyseliny 4,7 g
Sacharidy 57 g
- z toho cukry 19 g
Bílkoviny 7,3 g
Sůl 0,05 g

Zemanka

Značka Zemanka vznikla v roce 2006 z nadšení pro poctivé pečení a zdravé stravování. Její zakladatelka, profesionální cukrářka, začínala spolu se svou dcerou s vizí péct ty nejlepší sušenky z kvalitních bio surovin a bez zbytečné chemie. Dnes má Zemanka vlastní pekárnu, prodejnu a tým více než třiceti lidí. Její produkty jsou dostupné nejen v České republice, ale i v zahraničí a cílí na všechny, kdo hledají čistou chuť bez konzervantů, barviv a umělých aromat – od dětí a veganů až po lidi s potravinovými alergiemi.

Od počátku klade Zemanka důraz na udržitelnost a ohleduplnost k přírodě. Suroviny získává od českých dodavatelů a ekologických farem, balí produkty do recyklovatelných obalů a spolupracuje s bezobalovými obchody. Využívá obnovitelné zdroje energie, principy cirkulární ekonomiky a šetrnou dopravu. Ekologický přístup není pro tuto značku jen trendem, ale neoddělitelnou součástí její identity.